{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گریه نداره...:(

گریه نداره...:(
دیدگاه ها (۳)

ریدم تو درس🤣

حالا دخترم کت واک میره💸😎

این دوتاااااا🎀🎀🎀🎀

من و اون:

مشکلات انقد زیاد شده که نمیدونم برای کدومش گریه کنم هرچند گر...

.

انقدر گریه کردم که بدنم جون نداره تایپ کنه..:))💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط