{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببین ک دل نمیکنم....

دیدگاه ها (۰)

نیست بخدا نیست...

کشنده ترین سم دنیا خاطراته .......

دلگیرم ازتموم دنیا

چرا ازم دوری؟

ببین یه تار موتو با دنیایی عوض نمیکنم بمون بمونم

دیگ فعالیت نمیکنم اونطوری ک من میخام حمایت نمیشم اصلا مث قبل...

پرسید ؛ وقتی ناراحت میشی با کی درد دل میکنی ؟ گفتم ؛ راستش م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط