{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

marno 73089022

دیدگاه ها (۳)

آره عزیزم😔😔

بودیمم میزد ولی بعد رفتنم فهمیدم و بقیه گفتن

تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی؛مگر جان بی تو می ماندد...

دلم برات خیلی تنگ شده بود ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲ˡᶦᵏᵉ  ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ  ...

من که هستم‌شما چی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط