{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیکار کردی باهام که حتی تو خوشی هامم غمگینم🖤🥀

چیکار کردی باهام که حتی تو خوشی هامم غمگینم🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

بد باختی پسر✌🏻

ولی عاشق تو بودن برام برد بود🫂

برای زن بودن زیادی مردونگی کردم🙂💔

اون دوستم که تازه ماشین خریده😂

وصیتم بعد مرگم اینه که خوراکی هامم باهام خاک کنید😃🥸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط