{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

n_1391 69685980

دیدگاه ها (۰)

کدوم رو میپوشی من خودم بستگی به موقعیتم داره

وای چقدر دلم برا این نقش دومی ها میسوزههه

اولین پستم تو ویسگون امیدوارم حمایت شم

#عاشقانه_های_من#تکست #دلنوشت #استوری#زیبا #خاص #غمگین #احساس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط