{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدوم رو میپوشی من خودم بستگی به موقعیتم داره

دیدگاه ها (۱)

وای چقدر دلم برا این نقش دومی ها میسوزههه

ورلد واید هندساممممم

اولین پستم تو ویسگون امیدوارم حمایت شم

بستگی به خودت داره که کدوم ورژنمو بخوای 🤫😉

راستش...الان دارم حال چیکیتا رو قبل از دبیو درک میکنم چون خو...

میکاپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط