{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

И это очень плохо:)

И это очень плохо:)
دیدگاه ها (۰)

And that's the bitter truth.

واقعیته.....

........

فکر کنم تو پلی لیست هرکسی آهنگی باشه که خاطره ی خوبی باهاش ن...

ЭТО ЖЕСТЬ, НАС РЕАЛЬНО СНЕСЛИ .

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ИСКުУССТВ݁О И ТВОРЧЕСТຼִВО̦‌ ‌ ‌ ‌ ‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط