{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما الان تو لول بالاترین سطح یعنی ایرانیم

ما الان تو لول بالاترین سطح یعنی ایرانیم
پلن بعدی زامبی✅
دیدگاه ها (۷)

سنا؟رها؟

عرررررررررررجرررررررررر اصلا شوخی جالبی نبود🗿🗿🗿

بله...

آراز...

یعنی تو زندگی بعدی منو میشناسی؟!🥺#هیونلیکس #استری_کیدز

اصالتِ لر یعنی یه همچین چیزی🥹✨♥🚩ولی خداییش آهنگامون تو یه لو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط