{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عرررررررررررجرررررررررر اصلا شوخی جالبی نبود🗿🗿🗿

عرررررررررررجرررررررررر اصلا شوخی جالبی نبود🗿🗿🗿
دیدگاه ها (۴)

نههههههه....میدونییی ماماااااان مث سگ خوندم مشتیییی غمت نباش...

عای عم عنیشتین🥸

سنا؟رها؟

ما الان تو لول بالاترین سطح یعنی ایرانیمپلن بعدی زامبی✅

۲,۳,۴ـ جدیدا همچین کامنتایی زیر پست دانش آموزای کره ای میزار...

با اسب ها شوخی نکنین اصلا اعصاب ندارن 😂😂‌‌‌‌‌‌‌‌ 😆😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط