{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا همیشه همه جا بخصوص تو مدرسه همچین حسی دارم؟🥲💔

چرا همیشه همه جا بخصوص تو مدرسه همچین حسی دارم؟🥲💔
دیدگاه ها (۲)

زندگی من🥲💔

عه وا من:)

من عاشق این زندگی ام:))))

چرا اینقدر شیپ کیوتی هستن قودااااا🥰🤧

من واقعا یه همچین حسی دارم

این منم که ۲۴ ساعته همچین حسی دارم وقتی یاد یه نفر میوفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط