{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عه وا من:)

عه وا من:)
دیدگاه ها (۴)

چرا وقتی درستو با تلاش و دل میخونی ولی اخرش به بدترین شکل نم...

انقدر بدم میاد وقتی بهم میگن بخند خوشحال باش چرا انقدر بی اح...

زندگی من🥲💔

چرا همیشه همه جا بخصوص تو مدرسه همچین حسی دارم؟🥲💔

عه وا من🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط