{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توی زندگی بعدی مال خودت باش ...‌. ‌.🥺😔

توی زندگی بعدی مال خودت باش ...‌. ‌.🥺😔
دیدگاه ها (۰)

هواشد سفید ... .🥀🖤

آدم با باید خوشگل باشه یا تو دل برو و معروف باشه مگرنه هیشکی...

🙂💔

توی زندگی بعدی🍀:)))

بعد من مال خودت باش حالا که مال من نمیشی❤️‍🩹#غمگین#جدایی

توی زندگی بعدی می‌بینمتون 💔💖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط