آدم با باید خوشگل باشه یا تو دل برو و معروف باشه مگرنه هی
آدم با باید خوشگل باشه یا تو دل برو و معروف باشه مگرنه هیشکی تهویلت نمیگیره 🙂💔
بعدم یا باید مریض باشی یا لب چوبع دار باشه که از خوبیاتو تعریف کنن
بعد مرگتم یکی خوشحاله که مردی یکی دیگه ام ... .
بعدم یا باید مریض باشی یا لب چوبع دار باشه که از خوبیاتو تعریف کنن
بعد مرگتم یکی خوشحاله که مردی یکی دیگه ام ... .
- ۹۵۷
- ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط