{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی کسی نیست که دوسم داشته باشه؟

یعنی کسی نیست که دوسم داشته باشه؟
دیدگاه ها (۱)

یعنی کسی دوسم نداشت عجیبه

دوسم نداشتی میگفتی نیاز نیست نقش بازی کنی .)(

من در این دونیای فانی کسی رو میخوام که دوسم داشته باشه عاشقم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط