{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

artemis716 78249627

دیدگاه ها (۰)

یعنی کسی نیست که دوسم داشته باشه؟

ترسی از مرگ ندارم اما ترس از زنده موندن دارم

يعنى قرار نيست يدونه از اين عروسكاى متحرك من داشته باشم؟نععع...

تهکوک🗿منحرف نباشید👍🙃کپی ممنوع🚫کپی کنی نشونه شخصیتته!‌  ‌ ‌ ‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط