فواد ایزدی ادعا کرد: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت
فواد ایزدی ادعا کرد: ایران از تنگه هرمز عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت
- ۵۴۳
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط