{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد تو این قلب بااااا همه ادما سرده:)

بعد تو این قلب بااااا همه ادما سرده:)
دیدگاه ها (۰)

عاشق کسی باشیومجبور باشی با کس دیگه ای زندگی کنی🙂🖤

برای کسی باش که انتخابش تویی نه کسی که تو یکی از انتخاباشی.....

مراقبت اعتبارتون توی قلب ادما باشید...ادما دوبار مهم نمیشن.....

دستات سرده مثل قلب من

یه آرت مشترک دیگه بااااا @shinobufan

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط