{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما رسیدیم از راه پر حادثه ی پر ریسک

ما رسیدیم از راه پر حادثه ی پر ریسک
دیدگاه ها (۰)

😂💔

پسرشونو🤣

از اینا دوص🖤🤧

من ک میکردم شادیامو تقسیم!..

خب من ی ریسک بزرگ کردم پیجمو از خصوصی در اوردم. خدا رحم کنهب...

اینجاست که گویند ریسک نکردن خودش ریسک بزرگیست ☺️

وای خانواده ی نازم آخرش بهم رسیدیم🫠🙃#تاشاجاک_بو_دنیز #ایسفاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط