{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیتونم چون بلد نیستم...🥀🖤

نمیتونم چون بلد نیستم...🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

🤌🤌🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

هیع🖤🥀💔

🥀🖤

افسوس...🖤🥀

یکنفرم بود هر روز اینور اونور می‌نشست و می‌گفت: نمیتونم ، نم...

اسم ایشون رو بلد نیستم

کصشر چون آرت بلد نیستمجدی شبیه دلقک شده ریدم تو ابهت ملت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط