{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🥀🖤

🥀🖤
دیدگاه ها (۰)

نمیتونم چون بلد نیستم...🥀🖤

🤌🤌🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

افسوس...🖤🥀

دلیل اینکه کسی نمیتونه مخ منو بزنه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤌

اللهم ارزقني شفاعة الحسين😭💔#حسین#مرگ_بر_اسراییل #مرگ_بر_امری...

برار نگرانتیم@first_kirito

سیدی و فین و نوا و میلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط