{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگ بزاری بری منو با تنهاییام... 💔🚶

اگ بزاری بری منو با تنهاییام... 💔🚶
دیدگاه ها (۰)

هرکی میخاد بمیره باید عاشق شه !!

سلیقم دقیقا !! شبیه قبل تو بود (:

تو بزا برو منو .... 💔🚶

من تنها همینجا میمونم .. (: 🖤 بجه ها عیدتون مبارک ❤️

منو ول نکنی تو تنهاییام :)🥲

بزاری بری هم نمیادش کسی بجات.

تنهاییام مثل بهشته واسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط