{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بزا برو منو .... 💔🚶

تو بزا برو منو .... 💔🚶
دیدگاه ها (۰)

اگ بزاری بری منو با تنهاییام... 💔🚶

هرکی میخاد بمیره باید عاشق شه !!

من تنها همینجا میمونم .. (: 🖤 بجه ها عیدتون مبارک ❤️

چرا زمین انقدع بی رحمه کص ننه !🌍🖕🏻

بسه سید داری میرینی مدادو بزا زمین برو بمیر 💔

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ بزا هَمه بِرَن تو 𝙇𝙖𝙩𝙚 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط