{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر بگم از ارتباط فیزیکی بدم نمیاد

چقدر بگم از ارتباط فیزیکی بدم نمیاد
همچین مشکل بزرگی تو زندگیم دارم

که با دو دقه دست گرفتن گوشی، خودکار، کتاب،و..... همچین چیزی میشه
دیدگاه ها (۲۰)

برام مهم بود؟😄اون برام مهم نبود اون کل زندگیم بود

من ادم خوبیم...☺️

بابااااا خوشگل شدم؟بابا: اره خیلی خوشگل شدی دخترم فقط لطفا ب...

همچنان من تو جمع های خانوادگی

یکی بیاد منو از رو زمین جم کنه🤕تو زندگیم به همچین اکیپی واقع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط