{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ادم خوبیم...☺️

من ادم خوبیم...☺️
دیدگاه ها (۱۴)

ولی زندگیم بدون مامانم پاشیده س

باشه؟

برام مهم بود؟😄اون برام مهم نبود اون کل زندگیم بود

چقدر بگم از ارتباط فیزیکی بدم نمیادهمچین مشکل بزرگی تو زندگی...

بابا من بچه خوبیم

خوبیم یه حدی داره#me#narges#tektak#nima#nivaad#nika#dina#sta...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط