{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بـہ خوشگلاے مامانبزرگ خوب هستیـב؟ این چنـב وقتـہ هے

سلام بـہ خوشگلاے مامانبزرگ خوب هستیـב؟ این چنـב وقتـہ هے پستام گزارش میشـہ و خب...... حالاااا قضیـہ اینـہ کـہ تو ویپاپ همـہ בاریم ؋ـقط یـہ آهنگو کاور میکنم !!ولے بیایـב ویپاپ رو تغییر بـבیم یـہ اتحاבیـہ بسازیم مثلا خوבت اوט اهنگو بنویسے براش رقص طراحے کنے و کاورش کنے باحالـہ نه؟یـہ نابغـہ اینو گـ؋ـتـہ اونم بانو ساچے کامنتا آیـבے و پستش هست
دیدگاه ها (۱۶)

ᴊʜᴛ ᴛɢʜʏɪʀ ᴠᴀɪʙ ᴍᴀᴍᴀɴʙᴢʀɢʜ

ᴊʜᴛ ᴛɢʜʏɪʀ ᴠᴀɪʙ ᴍᴀᴍᴀɴʙᴢʀɢʜ

های نایونیز/نامبروان (من اک دومم رو میخوام😭)خب گریه و زاری ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط