{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من دهان بستم تو باقی را بدان!!!

دیدگاه ها (۳)

تو دونسته بودی چه خوش باورم من!!!

قدر یکدیگر بدانیم که ز یکدیگر نمانیم

سکوت دردناکترین پاسخ من به بی وفایی های توست !

یادم نمی کنی و زیادم نمیروی یادت بخیر یارفراموشکار من

تو دلیل خنده هامی

محال بی تو

زیباترین رویا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط