{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ورزش کردن با تو♡...!

میگماا....
اگه یروز دیدی پیامت دادم حالم خیلی بده زنگ زدی گفتم هیچ اتفاقی نیوفتاده جا نخور😏
اون پیامو قلبم دلتنگ بود بهت داد😇❤
دیدگاه ها (۵)

بغلت میکردم ساعتارو محکوم به تا ابد متوقف شدن😍

زندگی=زندگیم😍

اگه قرارباشه اینجوری یکی نازموبکشه من همیشه قهرمیکنم

پادشاهی کن در قلبم🙄👑

دختر تو می‌دونی وقتی زنگ میزنی حالم خوب میشه..من دیشب اونقدر...

ویو آت : نه نه نه نمی‌خوام به اون عوضی زنگ بزنم الان اگه بز...

رمان. دختر گمشده من پارت اول

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط