{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی=زندگیم😍

اگه قرار بود بین زندگی و زندگیم تصمیم بگیرم
تو رو در ثانیه انتخابت میکردمH♡F😉
دیدگاه ها (۷)

همه دنیا یه طرف دلبر شیطونم یه طرف😅❤

حق نداری منو نادیده بگیری😇

بغلت میکردم ساعتارو محکوم به تا ابد متوقف شدن😍

ورزش کردن با تو♡...!

من اگه تصمیم بگیرم که دیگه تو رو نبینم، اگه رو مژه هام بشینی...

بنده اگه تصمیم بگیرم وجدان و مهربانیم رو کنار بزارم

تو زندگیم هیچی قرار نیس جای این رو بگیره!!!#بایلو#ائوری_پنگ༻...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط