{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودت بمون برن همع🥺💔

خودت بمون برن همع🥺💔
دیدگاه ها (۲)

بنویسم از زخم زبونای خانواده؟ 😪💔

نزار تنها بخوابم شب بی تو خورشیدو نمیخوام😔💔

اروم میکردی دردمو تو عین لیدوکائین😔💔

ولی من با عکسات میخوابم پسر🥺💔

من طاقتم کمه ........

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط