{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

داداش تو برو اون گندا که زدیا جمع کن

داداش تو برو اون گندا که زدیا جمع کن
نمی‌خواد برا کسی تبلیغ کنی🙏
دیدگاه ها (۴)

این الان مادر و خواهرشم جند.ه میشن بر اساسه منطقش

شاه فقط کامران شاهرای ما اتابکی

نه من اصلا فشاری نیستم داش

⚫️ اون صلحی که مد نظر تو هست یه چیزی مثل کنار اومدن و پذیرفت...

اره داداش پاشو جمع جور کن👍𓇼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط