{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از ساسکه یه حس خواصی میگیرم نمیدونم چرا از ناروتو هم م

من از ساسکه یه حس خواصی میگیرم نمیدونم چرا از ناروتو هم میگیرم ولی ساسکه حس دیگه میگیرم نمیدونم چرا
دیدگاه ها (۰)

سرعتو💪

جون چه قدرتی😂

گودرتی بر گشتم

نمیدونم چرا ولی از آهنگه یه وایب عجیبی میگیرم یه حس عجیبی دا...

حس بدی میگیرم دیگه .!

فن فیک سوسانارو پارت۱اویل به دنیا اومدن ناروتو و ساسکه بود ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط