{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه جمهوری اسلامی وجود نداشت..

اگه جمهوری اسلامی وجود نداشت..
اگه تو ایران به دنیا نیومده بودم..
اگه پسر بودم..
میتونستم به شغل مورد علاقم برسم🙂
دیدگاه ها (۴)

بچه هام🤣🤣🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

کسی منو صدا زد؟!

🎀🎀✨✨

کمتر کسی این جمله رو درک میکنه..

🇮🇷جمهوری اسلامی ایران در دید دنیا از نگاه رسانه های مستقل: ...

ظهور قدرت چهارم مردم محور جهان دنیا به جمهوری اسلامی ایران س...

POV :یه پسر ۱۶ ساله تو استوریش جمهوری اسلامی باید بره ؛😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط