{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+من خوب میتونم درکت کنم

+من خوب میتونم درکت کنم
دیدگاه ها (۹)

🤏🏻🤏🏻🤏🏻

آره گوشیم همیشه رو سایلنته و هیچوقت هم شارژ ندارم☺️

ولی این پارت مارتین=🛐🧎‍♀️🧎‍♀️

سعی کردم درکت کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط