{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

it3_s_15 55773950

دیدگاه ها (۰)

غه‌می دوری تۆ نەبە هێشتێک نادا آزاڕم

پصاممممم😂😂🤣🤣

😂😂خیلی خوب بود

همونی که #شهید_رییسی خطاب به رییس جمهور آمریکا گفت:لعنت به ا...

# لعنت بر نسل معاویه عصر زمانه کنونی 😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط