{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غه‌می دوری تۆ نەبە هێشتێک نادا آزاڕم

غه‌می دوری تۆ نەبە هێشتێک نادا آزاڕم
دیدگاه ها (۰)

ئالای کوردستانکم🇪🇬✌️

امشه‌و هێندت بۆ گریاوم

با تو می ارزد درد دوری کشیدن با تو... #کربلایی_امین_قدیم

کاش قطارزندگی ایستگاهی داشت.گاهی برای استراحت،رهایی،دوری درا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط