{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کاملا خوبم 😄

من کاملا خوبم 😄
قلبم : چرا دروغ میگی تو داری از درون یه جیغ بی پایان میکشی
مغر: این شخصیت اونه اونی که به نظر یه برون گراست ولی داره از درد تو خودش میمیره
خود شخصیت : خفه شین من....من باید شاد خودمو نشون بدم شاید کسی بام سخت دوست میشم به خاطر طبع شادم ولی....مجبورم
دیدگاه ها (۰)

چند وقته رمان آپ نکردم🤔🤨

هوتاروووووووووو کونننننن

جنبه داشته باشید🤌😐

ریدم تو خودم سر این انیمه🥲🥲🥲🔪🤌🤌

ℋℯ𝒾𝓇 ℴ𝒻 𝒟𝒶𝓇𝓀𝓃ℯ𝓈𝓈Part : ¹³ ÷ وای پلرک جینین تو چه امگایی هستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط