خیلی زیاد :)
خیلی زیاد :)
ببخشید قلبت و شکستم اشکت و دراوردم
ببخشید اگه بچه ی خوبی برات نبودم
ببخشید اگه دوسته خوبی نبودم
ببخشید اگه بدی کردم خوبی کردم ببخشید
همش تقصیره منه
ببخشید:)
اگه دیگه نمیخوای باهام دوست باشی درکت میکنم
کلا یه آدمه دیگه شدی
درکت میکنم
@ayonaaa
ببخشید قلبت و شکستم اشکت و دراوردم
ببخشید اگه بچه ی خوبی برات نبودم
ببخشید اگه دوسته خوبی نبودم
ببخشید اگه بدی کردم خوبی کردم ببخشید
همش تقصیره منه
ببخشید:)
اگه دیگه نمیخوای باهام دوست باشی درکت میکنم
کلا یه آدمه دیگه شدی
درکت میکنم
@ayonaaa
- ۱.۶k
- ۲۲ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط