{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

hasti-ww 65933806

دیدگاه ها (۱)

آم خب گوشی رو چند وقت نداشتم برای همون نبودم 🥲

دیگه کسی رو ندارم که براش پست بزارم و پیویش قربونش برم همه ل...

شما فکر کنید ما نمیفهمیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط