{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آم خب گوشی رو چند وقت نداشتم برای همون نبودم 🥲

آم خب گوشی رو چند وقت نداشتم برای همون نبودم 🥲
دیدگاه ها (۰)

سلام بچه ها، ببخشید این چند وقت نبودم🙏برای گوشی و اینترنت ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط