ا اره درسته
ا اره درسته
انخاب اول کسی نیستم
مورد علاقه کسی نیستم
کمترین موقع ازم گفته شد
ولی خوب
دلیل نمیشه اف بزنم.
دلیل نمیشه خودکشی کنم.
با تنهایی به دنیا میام و تنهایی میمیرم
پایانی خوش
انخاب اول کسی نیستم
مورد علاقه کسی نیستم
کمترین موقع ازم گفته شد
ولی خوب
دلیل نمیشه اف بزنم.
دلیل نمیشه خودکشی کنم.
با تنهایی به دنیا میام و تنهایی میمیرم
پایانی خوش
- ۴۸۰
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط