{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای آدم بنشین در کنج تنهایی خویش

ای آدم بنشین در کنج تنهایی خویش
دلبسته نشو که دل بریدن سخت است

شما کدوم بیتشو بیشتر دوست داشتین؟؟
دیدگاه ها (۰)

تو را از من جدا کردند هر بار با ترفندییکی با طعنه ی تلخی یکی...

شنیده ام سراغی گرفته ای از مناما گمان نکنم از تو بر نمی آید....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط