{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلب دوم من کیه بغلش کنم قلبم انرژی بگیره

دیدگاه ها (۶)

باهام خوب باشی قول میدم ازاعتمادت پشیمون نشی

آخه بیشرف بی ذات لاقل بایکی میرفتی که ازسر.....باباش افتاده ...

باید قلب درد بگیره...تا مغز یاد بگیره!

جوجوسو کایسن

این ادیته خیلی خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط