{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه بیشرف بی ذات لاقل بایکی میرفتی که ازسر.....باباش افتا

آخه بیشرف بی ذات لاقل بایکی میرفتی که ازسر.....باباش افتاده باشه نه اززیربوته افتاده باشه لیاقتت هرزگی بغل خواب آدماست نه‌ زندگی کردن‌ توارامش
دیدگاه ها (۲)

قلب دوم من کیه بغلش کنم قلبم انرژی بگیره

امیدم بودی ازدستم رفتی

نامردهاکارشون همینه....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط