{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جدایی ما یه کار منطقی بود....

جدایی ما یه کار منطقی بود....
#سینا_ساعی
دیدگاه ها (۱)

fact: #سینا_ساعی

من برا باخت نیومدم #سینا_ساعی

😂... #سینا_ساعی

we say: #سینا_ساعی

یه زن بودیه زن!#زندگی #زن_زندگی_ازادی #ایران #فیلم_سریال_ایر...

من فقط با تو میخوام یسری کارو

کل حرف دلمون رو داستایوفسکی تو یه جمله بیان می‌کنه :سخت ترین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط