{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ایند: ونزدی بیا یه قهوه بگیر بشین این جا خوش میگذرها

ایند: ونزدی بیا یه قهوه بگیر بشین این جا خوش میگذرها

ونزدی:من جایی میرم که خوشی ها میمیرن
دیدگاه ها (۰)

عه وا اینددد و تایلرر💔

اگه تیره من تو هدف نره واسه دوستم میره

گوشیت رو برعکس کن

سلام بچه ها این چند روز اخیر واقعا اینرنت ها خوب نبودن

به به ببین کی اینجاست😯 من اینجام😎تو بله یه چنل واسه خفنا دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط