{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا من باید از این شخصیت منفی خشم بیاد

چرا من باید از این شخصیت منفی خشم بیاد
ادیت خودم
دیدگاه ها (۵)

متنش ادیت خودمه

متنش ادی خودم

ایم یه ریم خفنمون ادیت خودم

دستت بهم بخوره ننتو می*گامادیت خودمو کیم دایون که هم تایپ من...

ادیت خودم 😍#خشم روز

بهترین شخصیت منفی کیدراما:...#گروه_مطالعه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط