{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

متنش ادی خودم

متنش ادی خودم
دیدگاه ها (۳)

🥲🤌

وایی اینجا خیلی خوب بود میگه کجا قایم شمم😂😂😂

متنش ادیت خودمه

چرا من باید از این شخصیت منفی خشم بیادادیت خودم

اینم متنش رو خودم نوشتممم حیحییبرای استوری میتونید بردارید و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط