جای دختره بودی چکار میکردی ؟ من شاید میگذشتم مهم اینه دی
جای دختره بودی چکار میکردی ؟ من شاید میگذشتم مهم اینه دیگه هیچی مثل قبل نمیشه چه ببخشی چه نبخشی قضیه اینه پسره به صورت بیمار گونه ای دختره رو میخاد ولی بهش جواب رد میده و اینم اسید پاشی میکنه رو صورت دختره حالا میخان قصاصش کنن
- ۱.۵k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط