{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا فهمیدی چرا؟

حالا فهمیدی چرا؟
چون اونا خوبو بی آزارن🌝
دیدگاه ها (۰)

چقد هوای بارونی منو یاد تو میندازهچشاتنگاتزل زدنات😑😔

تولدت مبارک حسرت به دل مانده(۲۷آذر)

اینجوریاس....

مهم اینه شرمنده خدا نشیم👌👌👌

حالا فهمیدی خواهرم ؟ حالا فهمیدی چرا در سوریه می جنگیدیم؟‌‌

حالا فهمیدی خواهرم ؟ حالا فهمیدی چرا در سوریه می جنگیدیم؟gas...

حالا فهمیدی؟😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط