{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کم خونی واقعا تنها چیزیه که بخاطرش نمیخوام برم مدرسه..

کم خونی واقعا تنها چیزیه که بخاطرش نمیخوام برم مدرسه..
-سرگیجه های وسط کلاس
-لرزیدن پا/دست
-سردرد
و...
فقط عذاب
دیدگاه ها (۱۳)

تا دلتون بخواد اوسی و ادیت کردم

‌فیک شب رویاییp1لطفا نریزن سرم که تو انجین نیستی واقعا که، ا...

عشق مافیاییپارت ۱۱ویو ات:داشتیم میرفتیم سمت کلاس که... هیچی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط